Середа, 23.08.2017, 06:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська ЗОШ I-III ступенів №5

Меню сайту
Twitter
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу


Интересные факты


Знаете ли Вы что ...

Cервис Vashopros.RU


Хорошо сказано!

Cервис Vashopros.RU


Каталог статей

Головна » Статті » Організація навчально-виховного процесу » Організація навчально-виховного процесу

Бердянська загальноосвітня школа I-IIIст. № 5 Бердянської міської ради Запорізької області

Бердянська загальноосвітня школа I-IIIст. № 5

Бердянської міської ради Запорізької області

НАКАЗ

 

Від                                                                                  №

Про призупинення навчально-

виховного процесу

в навчальному закладі

На виконання рішення  постійної міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області від 19.12.2016 року протокол №11 «Про призупинення навчально-виховного процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах» , наказу міськвно від 19.12.2016р № 315 «Про призупинення навчально-виховного процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах»та з метою недопущення епідемії грипу

НАКАЗУЮ:

  1. Призупинити навчально-виховний процес в навчальному закладі з 20 грудня 2016 року по 25 грудня 2016 року включно.
  2. Навчально-виховний процес в навчальному закладі відновити з 26 грудня 2016 року.
  3. Заступнику директора школи Дмитренко Л.О.:розробити графіки та забезпечити цілодобове чергування у навчальному закладі відповідальних осіб з метою оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації;
  4. Учителям предметникам:4.1Вжити відповідних заходів щодо надолуження програмного матеріалу шляхом ущільнення програми
    1. 2 Забезпечити виконання навчальних планів і програм з кожного предмету у повному обсязі;
    2. 3 Надолуження програмного матеріалу здійснювати без формалізму та перевантаження учнів, взявши до уваги, що навчальний рік має завершитись не пізніше 1 липня 2014 року і тривалість його у  ЗНЗ І ступеня не може становити менше 175 робочих днів, а у   ЗНЗ І-ІІІ ступенів – 190 робочих днів.
  5. Заступникам директора з НВР :

                  5.1. Взяти під контроль проведення відповідних організаційних          та санітарно-профілактичних заходів у закладі.

                  5.2 Організувати роботу вчителів щодо розробки та розміщення домашніх завдань учням на сайті школи.

 

З 20.12.2016 до 25.12.2016р

 

              5.3 Взяти під контроль роботу педагогічних працівників щодо корекції календарних планів.

                           До 05.01.2017

 

       6.Класним керівникам :

                6.1. Провести роз’яснювальну роботу серед учнів школи щодо поведінки в умовах низьких температур, запобігання випадкам переохолодження та обмороження, навчання з надання першої медичної допомоги при переохолоджені та обмороження, навчання з надання першої медичної допомоги при переохолоджені.

   Терміново

                6. 2. Провести позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності         з учнями під час призупинення навчально-виховного процесу у закладі.

                                  19.12.2016

                6.3. Провести профілактичні заходи щодо запобігання поширенню інфекційних захворювань серед дітей. Здійснити заходи щодо епідеміологічного забезпечення під час проведення масових заходів

                     6.4. Організувати профілактичну роботу з дітьми, батьками з безпечного способу життя:

- правильний догляд за дітьми;

- санітарно-освітня робота;

- пожежна небезпека;

- профілактика дорожньо-транспортного травматизму;

- упередження суїцидальної поведінки дітей;

- небезпека під час ожеледиці;

- поводження з незнайомими людьми та підозрілими предметами;

                    6.5. Активізувати роботу щодо попередження нещасних випадків на поверхні річок і водоймах укритих льодом.

             6.6. Персональну відповідальність за дотримання санітарних норм, температурного режиму, безпечного функціонування навчального закладу покласти на Заступника директора з АР Лісіну І.Е.

  1. Заступнику директора з АР Лісіній І.Е. :
    1. 1. Здійснити відповідні організаційні заходи щодо забезпечення безперебійного функціонування інженерних споруд, мереж комунікацій навчального закладу та дотримання в ньому температурного режиму
    2. 2. Докласти зусиль щодо зменшення витрат енергоносіїв в період призупинення навчально-виховного процесу (електроенергії,             води, теплоносія).
    3. 3. Організувати роботу обслуговуючого персоналу за окремими видами робіт, як то: санітарного прибирання приміщень закладу, розчистки снігу, мілкого ремонту та інше.

 

 З 20.12.2016 до 23.12.2016

 

  1. Роботу педагогічних та інших працівників, оплату їх праці у цей період організувати і здійснювати згідно з законодавством України.

                                                 

                                                         З 20.12..2016 до 23.12.2016

 

  1. Алексєєвій О.В. розмістити цей наказ на сайті навчального закладу.

    20.12.2016

 

     10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор ЗОШ № 5                                                     В.М.Саютіна

 

Єрмакова Т.О.

 

 

 

Категорія: Організація навчально-виховного процесу | Додав: admin (22.12.2016)
Переглядів: 51 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Наша адреса
71118 Запорізька обл.
м.Бердянськ
вул. Руденко, 15
тел. (06153) 2–23–21
school_5_berd@ukr.net
«гаряча лінія»
Друзі сайту
Знайди себе
Спідометр
Узнай свой IP адрес -->
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



  
Бердянська ЗОШ 5 © 2017