Четвер, 24.08.2017, 05:04
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська ЗОШ I-III ступенів №5

Меню сайту
Twitter
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу


Интересные факты


Знаете ли Вы что ...

Cервис Vashopros.RU


Хорошо сказано!

Cервис Vashopros.RU


Каталог статей

Головна » Статті » Організація навчально-виховного процесу » Організація навчально-виховного процесу

Режим роботи ЗОШ № 5 у 2016-2017 навчальному році

Бердянська загальноосвітня школа I-IIIст. № 5

Бердянської міської ради Запорізької області

 

 

НАКАЗ

 

Від                                                                                   №

Про режим роботи ЗОШ № 5
у 2016-2017 навчальному році

 

Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту»,  згідно зі Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку ЗОШ № 5, навчальним планом на 2016-2017 навчальний рік

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Установити таку структуру 2016-2017 навчального року:

1.1.Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту” 2016/2017 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - День знань .

1.2. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр - з 1 вересня до 23 грудня, ІІ семестр – з 10 січня до 26 травня. Згідно з рішенням педради         від   08.06.2016 р.     № 12/22      канікули  провести в такі терміни: осінні з 29 жовтня  до 06 листопада , зимові з 30 грудня до 15 січня, весняні з 25 березня до 02 квітня.

1.3. Режим роботи закладу п¢ятиденний , заняття проводяться в одну зміну та в підзміну( 4,6 класи, початок занять – 11.30 год.), тривалість уроків  у 1-х класах – 35 хвилин, у 2-4-х класах  –  40 хвилин,  у 5-11-х – 45 хвилин., тривалість перерв -10 хвилин та 2-х великих  перерв по 15 хвилин, в підзміні –велика перерва 20 хвилин.

1.4. Як передбачено статтею 34 Закону України "Про загальну середню освіту", навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової, основної і старшої школи.

1.5. Вiдповiдно до Положення про державну пiдсумкову атестацiю учнiв (вихованцiв) у системi загальної середньої освiти, затвердженого наказом Мiнiстерства освiти i науки України вiд 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 14 лютого 2015 за № 157/26602, перелiк предметiв для проведення державної пiдсумкової атестацiї для учнiв початкової, основної та старшої школи, форму та термiни проведення Мiнiстерством освiти i науки України буде затверджено додатково.

1.6. Вручення документiв про освiту планується провести для випускникiв 9-х класiв 8–9 червня, 11-х класiв — 27–28 травня.

1.7. Навчальні екскурсії та практика учнів організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Навчальний заклад приймає рішення (педрада від 08.06.2016   №12/22), що начальна практика :

  • у 7-8,10 класах проводиться частково упродовж навчального року (під час канікул) та у серпні місяці без оцінювання.
  • у 1-6 класах навчальні екскурсії проводяться  упродовж навчального року під час канікул або святкових та вихідних днів.

 

 1.8.Загальна тривалість навчального року  у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня становить не менше 175 робочих днів, ІІ-ІІІ ступенів - 190 робочих днів (з урахуванням екскурсій, навчальної практики  та державної підсумкової атестації навчальних досягнень учнів).

  1.  Перший урок розпочинати о 8.00.
  2. Установити тривалість перебування учнів у групі продовженого дня — 3 годин

 4. З метою чіткої організації навчально-виховного процесу:

4.1. Встановити режим роботи школи:

    4.1.1.. Вхід учнів в школу:7.45 годин.

    4.1.2.Попередні дзвоники за 3 хвилини до основного.

    4.1.3.Затвердити розклад дзвінків на   2016-2017 навчальний рік.

  1. 8.00 – 8.40                                       
  2. 8.50 – 9.30
  3. 9.40 – 10.20 (15)
  4. 10.35 – 11.15 (15)
  5. 11.30 – 12.10
  6. 12.20 – 13.00
  7. 13.10 – 13.50 (15)
  8. 14.05 – 14.45
  9. 14.55 – 15.35
  10. 15.45 – 16.25

І зміна

1-а, 1-б, 1-в, 2-а, 2-б, 3-а, 3-б, 3-в,

4-а, 4-в, 5-а, 5-б, 7-а, 8-а, 8-б, 9-а, 9-б, 10, 11-а, 11-б

Підзміна

4-б, 6-а, 6-б, 7-б, 7-в

        5. Перед початком кожного уроку вчитель готує кабінет для про­
        ведення занять, після закінчення уроку вчитель виводить учнів,
        залишається в кабінеті до закінчення прибирання приміщення
       (щоденно).

6. Класні керівники перевіряють наявність учнів у школі після пер­шого уроку, відмічають прізвища відсутніх учнів в Книзі обліку  відсутніх учнів та класних журналах (щоденно).

7. Класні керівники, вчителі-предметники чергують протягом перерв на поверхах згідно з графіком, забезпечуючи безпеку школярів, несуть відповідальність за поведінку учнів на перервах (згідно наказу про чергування по школі та з графіком чергування).

  8. Після закінчення уроків вчитель, який проводив останній урок в класі, виводить учнів зі школи, є присутнім при виході учнів із школи

                                  (відповідальні вчителі школи, постійно).

  9. Початок роботи кожного вчителя за 20 хвилин до початку свого першого уроку, закінчення  за 20 хв. після останнього . Чергування вчителів розпочинається за 20 хвилин до початку занять і закінчується через 20 хвилин після закінчення останнього уроку.

10. Оформити особові справи учнів, класні журнали до 15.09.16 р.

                     (від­повідальні класні керівники).

  11. Категорично заборонити відпускати учнів з уроків без дозволу адміністрації.

  12. Уроки, заняття гуртків проводяться згідно з розкладом, затвер­дженим директором школи, узгодженим з міською санепідем­станцією.

  13. Розклад уроків, гуртків, додаткових занять скласти і затвердити до        15.09.16р.

                                         Відп. Єрмакова Т.О., Дмитренко Л.О., Шматова О.В.

  14. Організувати звільнення від занять фізичного виховання, тру­дового навчання та віднесення учнів до спецмедгрупи згідно з довідками з ЛКК лікарень.

  15. Присутність на уроках сторонніх осіб допускається тільки з до­зволу директора школи.

  16. Проведення екскурсій, вивезення учнів в театр, відвідування виставок дозволено тільки після видання відповідного наказу по школі.

                                        Відп. Шматова О.В., кл. кер.

  17. Покласти відповідальність за охорону життя, здоров'я учнів під час проведення уроків, позакласних заходів на вчителів-предметників, класних керівників.

  18. Передбачити чергування учнів чергового класу у всіх коридорах, їдальні, на сходах, у вестибюлі школи, біля входу в школу

                                    (від­повідальні класні керівники).

   19. Встановити змінне взуття в школі(по можливості), спортивний одяг для уроків фізичної культури; робочий одяг для уроків праці;пропонувати шкільну форму встановленого зразка для учнів 1—8-х класів, діловий костюм для учнів 9—11-х класів.

20. Призначити відповідальними за стан зелених насаджень та газонів у школі учителя біології Галкіну І.Ю.

21. Заборонити куріння учнів, вчителів у приміщенні школи та на її теріторії.

22. Забезпечити збереження шкільного майна та підручників

                              (відп.класні керівники, зав. кабінетами, чергові).

         23. Заступникам директора з навчально-виховної роботи розробити і подати на затвердження:

- розклад уроків, дзвінків — до  01.09.2016;

режим роботи групи продовженого дня — до 02.09.2016;

- графік роботи факультативів та спецкурсів — до 02.09.2016;

- графік роботи педагогічних працівників, навчально-допоміжного персоналу  (погоджений з профспілковим комітетом) — до  02.09.2016.

        24. Заступнику директора з НВР Лісіній І.Е. до  01.09.2016 розробити, погодити з профспілковим комітетом і подати на затвердження графік роботи обслуговуючого персоналу.

       25. Класним керівникам провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо пропускного режиму в школі.

      26. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
 

Директор ЗОШ № 5                                       В.М.Саютіна                   

                    Єрмакова Т.О.

 

 

 

 

Категорія: Організація навчально-виховного процесу | Додав: admin (21.12.2009)
Переглядів: 3725 | Рейтинг: 5.0/1
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Наша адреса
71118 Запорізька обл.
м.Бердянськ
вул. Руденко, 15
тел. (06153) 2–23–21
school_5_berd@ukr.net
«гаряча лінія»
Друзі сайту
Знайди себе
Спідометр
Узнай свой IP адрес -->
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



  
Бердянська ЗОШ 5 © 2017