ЯК ДОСЯГТИ МЕТИ?
22 вересня 2016 року з учнями 10 класу був проведений тренінг № 1 на тему: «Як досягти мети?» Мета тренінгу: сприяти розвитку навичок цілепокладання, учити оцінювати свої здібності й можливості на шляху до мети.
Класний керівник Кокора Тетяна Володимирівна зазначила, що плануючи своє життя, представляючи бажаний результат, ми робимо його емоційно значущим і налаштовуємо на нього свою підсвідомість. Відтепер вона почне «полювати» за всією важливою інформацією. Завдяки цьому ми не упустимо можливостей на шляху до своєї мрії. Як свідчать соціологічні дослідження, ті, хто планували своє майбутнє у вигляді записів цілей, очікуваних результатів і етапів досягнення, досягли матеріального благополуччя та відчували себе щасливішими й більш задоволеними своїм життям. Тому кожному важливо навчитися ставити конкретні цілі.
Учні виконали завдання 1: уявили себе в майбутньому через 5 років та записали те, що уявили.

Потім по черзі озвучили те, що написали. Зіграли в руханку «Сонце світить для тих, хто…»

Переглянули відео «Історія успіху: із вантажника в мільйонери», дали відповіді на питання,а саме:
- У яких умовах виріс хлопець?
- Чи легко йому було закінчити університет?
- Що допомогло йому досягти успіху?
Мета – це намір, задум або бажаний результат. Це те, на чому людина концентрується й задля чого діє. Наявність мети допоможе стати тим, ким мрієте. Щоб здійснити мрії, потрібен план і на кожному етапі цього плану правильно обирати цілі. Учні виконали завдання № 2: за допомогою методики SMART (техніка постановки короткострокових і середньострокових цілей) розписали одну свою ціль. Та зробили правильний висновок: техніка SMART допомагає обирати «розумні цілі».
Плануючи своє майбутнє, дуже важливо звіряти свої бажання з можливостями. У цьому допомагає корисний інструмент, який називається «SWOT-аналіз». Учні записали свої сильні та слабкі сторони, свої можливості та загрози ( з якими труднощами можуть зіткнутися в процесі реалізації мети).
Учасники тренінгу переглянули трейлер до фільму «У погоні за щастям» та обговорили питання до нього. Тренінг закінчили вправою «Відкритий мікрофон». Учні продовжили фрази: «Я дізнався…», «Міні сподобалось…»
