Середа, 23.08.2017, 06:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська ЗОШ I-III ступенів №5

Меню сайту
Категорії розділу
Twitter
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу


Интересные факты


Знаете ли Вы что ...

Cервис Vashopros.RU


Хорошо сказано!

Cервис Vashopros.RU


Каталог статей

Головна » Статті » Вчимося жити разом » проект вчимося жити разом

ЯК СТАТИ МИРОТВОРЦЕМ?

ЯК СТАТИ МИРОТВОРЦЕМ?

    16 грудня 2016 року з учнями 10 класу був проведений тренінг № 4 на тему: «Як стати миротворцем?»

Мета тренінгу: формувати в учнів почуття відповідальності, розвивати важливі соціальні навички та готовність бути миротворцями у своєму середовищі.

      Перша вправа була на знайомство: кожен на заготовці у вигляді голуба написав, з якими словами в нього асоціюється слово «мир». Учні по черзі виходили до дошки, на якій була мапа України, читали те, що записали, і прикріплювали голубів на мапу. Слово «мир» має різні асоціації. Для одного — це відсутність особистих конфліктів; для другого — це край насильству або припинення воєнних дій; для третього — злагода в суспільстві. Дехто визначає мир як досягнення справедливості; інші — як економічне благополуччя й гарантії основних свобод. Тобто для більшості людей мир — це бажана реальність, найкраща можливість спокійно жити, творити, виховувати дітей.

  

 

 

 

 

Класний керівник Кокора Тетяна Володимирівна ознайомила учнів з 4 рівнями миротворчості:

  • особистим;
  • місцевим;
  • національним;
  • міжнародним.

  Запропонувала виконати вправу «Голосуй ногами», яка розвиває вміння аналізувати ситуації, оцінювати їх вплив на виникнення чи припинення конфлікту.

   

  Зачитувала  ситуації, а учні  визначали: ця ситуація сприяє, чи не сприяє миру. Рухалися від однієї картки чи до іншої. Якщо ситуація не могла бути  ідентифікованою як «МИР» чи «НЕ МИР», то учасники вправи ставали посередині. Пояснювали, чому вони обрали саме таку позицію та визначали, до якого з рівнів миротворчості належить ця ситуація. Підсумували: миротворчість – не щось пасивне. Вона предбачає активність з управління конфліктами й розбудови миру.

 

   Учні переглянули відео «Барбоскіни. Миротворець», обговорили його, зробили висновок: усі люди здатні бути миротворцями у своєму оточенні, у своєму місті чи селі.

 

   Класний керівник зазначила, щоб стати справжнім миротворцем, треба застосовувати знання, уміння, навички, які здобули в курсі «Вчимося жити разом». Потім кожен отримав карту певного кольору: блакитну, зелену, жовту, фіолетову або червону. На картках блакитного кольору були ситуації, у яких школярі повинні були продемонструвати навички ефективної комунікації: вербального та невербального спілкування, як бути уважним слухачем, виявляти ввічливість, тактовність, повагу до особистого простору іншої людини.

 

 

                 

На жовтих картках – ситуації, розв’язання яких потребує асертивності (неагресивної впевненості), уміння відстояти власну думку або позицію, не ображаючи інших. На картках зеленого кольору – ситуації на кооперацію й роботу в команді: уміння бути справжнім другом, уміння знайомитися з новими людьми, будувати дружні стосунки. Фіолетові картки містять завдання на емоційну саморегуляцію (навички емпатії, самоконтролю та керування стресами). Червоні картки – вимагали вміння розв’язувати конфлікти.

 

       

 

          Учні успішно виконали завдання на картках. Зробили висновки.

       Мир – це конструктивне розвязання конфліктів, відсутність насилля, співробітництво, взаєморозуміння та гармонія в суспільстві.

       Миротворчість може бути процесом припинення конфлікту за допомогою переговорів або посередництва.

       Усі люди можуть бути миротворцями, і сталий мир вимагає, щоб усі члени суспільства робили в його забезпечення свій внесок.

      По черзі учасники тренінгу  продовжили фразу: «Щоб зробити внесок у розбудову миру, я можу …» Потім  усі стали в коло, узялися за руки й тричі разом повторили: «Миру – мир!». Завершили заняття оплесками.

   

Категорія: проект вчимося жити разом | Додав: admin (26.12.2016)
Переглядів: 127 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Наша адреса
71118 Запорізька обл.
м.Бердянськ
вул. Руденко, 15
тел. (06153) 2–23–21
school_5_berd@ukr.net
«гаряча лінія»
Друзі сайту
Знайди себе
Спідометр
Узнай свой IP адрес -->
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



  
Бердянська ЗОШ 5 © 2017