Понеділок, 21.08.2017, 15:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська ЗОШ I-III ступенів №5

Меню сайту
Категорії розділу
Twitter
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу


Интересные факты


Знаете ли Вы что ...

Cервис Vashopros.RU


Хорошо сказано!

Cервис Vashopros.RU


Каталог статей

Головна » Статті » Вчимося жити разом » проект вчимося жити разом

«ЗАПОБІГАННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ»

«ЗАПОБІГАННЯ ТА РОЗВЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ»

    24 листопада 2016 року з учнями 10 класу був проведений тренінг № 3 на тему: «Запобігання та розв’язання конфліктів».  Мета тренінгу: ознайомити учнів з «плюсами» та «мінусами» конфлікту, дати їм змогу відпрацювати стилі поведінки в конфліктній ситуації.

   Тренінг розпочався із вправи «Знайомство»: учні по черзі називали свої імена та висловлювали своє ставлення до конфліктів і як вони найчастіше поводяться в конфліктній ситуації.

   Потім  класний керівник Кокора Тетяна Володимирівна провела мозковий штурм «Плюси» та «мінуси» конфлікту». Учні на клейких папірцях написали один наслідок конфлікту (позитивний чи негативний), потім підходили до дошки й озвучували написане, прикріплювали на різних частинах дошки.

 

     

   

 

 

 

   

 

 

   

 

 

   Учні підсумували: конфлікт має свої негативні й позитивні сторони: унаслідок конфлікту можуть порушитися стосунки між людьми, та, з іншого боку, він розкриває «слабкі ланки» у взаєминах і дає можливість зміцнити стосунки.

                                 

 

     Наступною була вправа «Скептики та оптимісти» (учні вчилися шукати позитивне в різних моментах конфліктів).

     Часто між людьми виникають конфлікти, і це добре, тому що можна побачити справжнє обличчя людини.

    Можна побачити справжнє обличчя людини, і це погано, тому що, можливо, після цього з людиною не захочеться мати нічого спільного.

          І це добре, бо…

          І це погано,тому що…

     Вийшов діалог, у якому чергувалися позитивні й негативні оцінки конфлікту.

     Учасники діалогу підсумували: знаходити позитивне в різних моментах життя, у тому числі в конфліктах, - важливе вміння, яке допомагає побачити повну картину й використовувати всі ресурси.

 

  

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Була проведена рухлива гра «Прохід над прірвою» (демонстрація стилів поведінки в конфліктах). Два учасники розходилися в різні кінці кімнати, між ними за допомогою мотузки або іншим способом викладалася вузька доріжка. Завдання гравців - пройти якомога швидше по стежці на інший бік. Той, хто заступить за мотузку, вважається, що впав у прірву.

      

 

             

   Після рухливої гри учні підсумували: у конфлікті треба обирати той стиль поведінки, який є найоптимальнішим для розвязання конкретної ситуації.

     Класний керівник зазначила, що існує 5 основних стилів поведінки в конфліктній ситуації:

  • боротьба,
  • поступка;
  • відсторонення;
  • співробітництво;
  • компроміс.

      Учасники тренінгу переглянули відеоролик «Притча про взаємодопомогу», потім обговорили його, зробили висновок, що за можливості слід розвязувати конфлікти на основі співробітництва або шукати компроміс.

 

 

 

   Потім учасники тренінгу розподілилися на три групи (червоний, жовтий, зелений):

група «червоні» — «Що розпалює конфлікт»;

група «жовті» — «Стратегії для розв'язання конфліктів»;

група «зелені» — «Як розв'язати конфлікт».

  Їм було запропоновано запитання для обговорення. Як називаються слова і вчинки, що розпалюють конфлікт?  У яких ситуаціях можна розв'язати конфлікт, підкинувши монету? Наведіть приклади. Як ви звикли розв'язувати конфлікти?

 

   Потім групи отримали завдання: проаналізувати ситуації за поданим планом (Як може закінчитися конфлікт? Придумати три варіанти) і презентувати їх у класі.

 

            

 

 

 

 

 

 

   

Учасники груп виконали завдання та презентували різні варіанти розв’язання конфліктних ситуацій.

 

 

 

 

 

 

     

  У кінці тренінгу закріпили набуті знання, зробили висновки.

Конфлікти – невід’ємна частина нашого життя.

У конфлікті слід обирати стиль поведінки, оптимальний щодо ситуації.

За можливості найкраще обирати співробітництво чи компроміс.

 

 

      Тренінг закінчили вправою «Відкритий мікрофон». Учні по колу висловили свої думки, почуття, враження, що виникли в них під час тренінгу.

 

 

 

 

 

 

Категорія: проект вчимося жити разом | Додав: admin (26.12.2016)
Переглядів: 27 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Наша адреса
71118 Запорізька обл.
м.Бердянськ
вул. Руденко, 15
тел. (06153) 2–23–21
school_5_berd@ukr.net
«гаряча лінія»
Друзі сайту
Знайди себе
Спідометр
Узнай свой IP адрес -->
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



  
Бердянська ЗОШ 5 © 2017