Неділя, 22.10.2017, 02:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська ЗОШ I-III ступенів №5

Меню сайту
Twitter
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу


Интересные факты


Знаете ли Вы что ...

Cервис Vashopros.RU


Хорошо сказано!

Cервис Vashopros.RU


Каталог статей

Головна » Статті » Віртуальний методичний кабінет » Работа с молодими вчителями

Про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями

БЕРДЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  I - Ш СТУПЕНІВ № 5

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

 

від   ___ вересня 2016 року                                                                     № ___

 

 

Про організацію роботи з молодими

та малодосвідченими вчителями

 

 

З метою чіткої організації  роботи з молодими та малодосвідченими вчителями, спрямованої на підвищення рівня їх­ньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методич­ної підготовки,

 

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Забезпечити умови для роботи молодих спеціалістів, які розпо­чали працювати в школі.

  2. З метою адаптації  молодих спеціалістів, підвищення їх професійного рівня спланувати роботу школи педагогічної під­тримки – «Школи адаптації молодого фахівця». – з 01.10.2016, протягом 2016-2017 навчального року

  3. Зарахувати слухачами «Школи…» таких вчителів:

  • Глушко Ю.І. – учителя початкових класів;
  • Димову В.А. – учителя початкових класів;
  • Алєксєєву О.В. – учителя інформатики;
  • Федько Є.В. – учителя фізичного виховання;
  • Марченко Г.О. – учителя іноземної мови;
  • Абрашкіна Є.С. – практичного психолога;
  • Волик А.С. – педагог соціальний     

 

  4.  Закріпити за молодими та малодосвідченими учителями учителів-наставників:

·                                        учитель Глушко Ю.І. – вчитель початкових класів  Сердюк Т.А.;

·                                       учитель Димова В.А. – вчитель початкових класів Ямпольська О.О.;

·                                       учитель Алєксєєва О.В. – вчитель математики Родюк Л.Ф.;

·                                       учитель Федько Є.В. – учитель фізичної культури Котляр О.А.;

·                                       учитель Марченко Г.О. – учитель іноземної мови Лях О.Л.;

                                       ·практичний психолог Абрашкін Є.С. – заступник директора з НВР Дмитренко Л..О.;

                                       ·педагог соціальний Волик А.С. – заступник директора з НВР Шматова О.В.

 

 

  5. Заступнику директора з НВР Дмитренко Л.О. розробити план роботи «Школи адаптації молодого фахівця»  на 2016-2017 навчальний рік

 - до 01.10.2016 року

 

  6. Для підбиття підсумків роботи молодих спеціалістів та їхніх  на­ставників створити комісію у складі:

·        Саютіної В.М., директора школи;

·        Дмитренко Л.О. заступника директора з НВР;

·        Єрмакової Т.О., заступника директора з НВР;

·        Шматової О.В., заступника директора з НВР;

·        Чертищевої Л.В. – керівника МО вчителів початкових класів

 

  7.   Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника директора школи з НВР Дмитреноко Л.О. та залишаю за собою.

 

Дмитренко Л.О.

 

 

 

Директор школи:                  В.М.Саютіна       

 

 

 

Затверджено на засіданні  методичної Ради школи

«___»  вересня 2010 року

 

ПОЛОЖЕННЯ

про наставництво

у  загальноосвітній школі № 5 м.Бердянська

       

 

1. Загальні положення

1.1. Наставництво у ЗОШ № 5 - це одна з форм професійної підготовки молодих вчителів, які мають стаж роботи до трьох років або не мають його зовсім, а також надання методичної допомоги тим вчителям, які її потребують.

1.2. Педагог-наставник у ЗОШ № 5 - активна, творча людина зі своїм баченням проблем освітнього процесу, високими результатами особистої практичної діяльності.

1.3. Метою роботи педагога-наставника є надання професійної допомоги молодому (малодосвідченому або новопризначеному) вчителю (далі — молодий спеціаліст), сприяння розвитку його творчої активності, ініціативи, творчих здібностей, зростанню його авторитету.

1.4. Педагога-наставника молодого спеціаліста призначають наказом по школі.

 

2. Завдання та напрями роботи педагога-наставника

 

2.1. Головними завданнями педагога-наставника є:

  • планування та здійснення разом із молодим спеціалістом заходів, спрямованих на підвищення рівня його професійної підготовки;
  • вивчення разом із молодим спеціалістом директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України;
  • допомога молодому спеціалісту в розв’язанні конкретних проблем щодо виховання та розвитку дітей.

 

2.2. Основні напрями роботи педагога-наставника:

  • організація індивідуальних консультацій, занять для молодого спеціаліста, на яких моделюються та обговорюються форми навчально-виховної  роботи з дітьми;
  • надання молодому спеціалісту рекомендацій щодо виготовлення дидактичних матеріалів;
  • спостереження за організацією молодим спеціалістом режимних моментів, різних форм навчально-виховної роботи з учнями та обов’язкове наступне обговорення й коригуванням його дій;
  • надання консультативної допомоги молодому спеціалісту у вирішенні питань, що стосуються освітнього процесу.

 

3. Права та обов’язки педагога-наставника

 

3.1. Педагог-наставник має право:

  • давати поради молодому спеціалістові щодо організації навчально-виховного процесу з учнями, планування освітнього процесу;
  • відвідувати уроки та виховні заходи закріплених за ними молодих фахівців.

 

3.2. Педагог-наставник зобов’язаний:

  • надавати молодому спеціалістові методичну допомогу.

 

4. Права та обов’язки молодого спеціаліста

4.1. Молодий спеціаліст має право:

  • брати участь у засіданнях Школи педагога-початківця;
  • використовувати матеріальну та науково-методичну базу навчального закладу для самоосвіти;
  • звертатися за порадою чи допомогою до педагога-наставника;
  • спостерігати за організацією різних форм роботи педагога-наставника з учнями.

 

4.2. Молодий спеціаліст зобов’язаний:

  • дотримуватися спільного плану взаємодії з педагогом-наставником;
  • відвідувати семінари, тренінги, майстер-класи, які проводять педагоги школи;
  • наполегливо оволодівати методикою навчання, виховання та розвитку дітей, вивчати досвід педагога-наставника, інших коллег школи, міста, області, України.

 

4.3. Отримувати консультативну допомогу від педагога-наставника.

 

5. Документація

5.1. Педагог-наставник разом із молодим спеціалістом розробляють та ведуть таку документацію:

  • плани або конспекти організованих форм роботи з дітьми;
  • план самоосвіти молодого спеціаліста;
  • план відвідування молодим спеціалістом семінарів, тренінгів, практикумів, майстер-класів тощо;
  • матеріали самоаналізу та самооцінки особистої діяльності молодого спеціаліста.

 

6. Керівництво діяльністю

6.1. Керівництво спільною діяльністю педагога-наставника та молодого спеціаліста здійснюють  заступник директора з НВР Дмитренко Л.О.

 

 

Затверджено на засіданні  методичної Ради школи

«___»  вересня 2010 року

                                          

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Школу педагога-початківця «Школа адаптації молодого фахівця»

у загальноосвітній школі № 5 м.Бердянська

 

       

1. Загальні положення

1.1. Школа педагога-початківця є складовою системи підвищення фахового рівня та майстерності педагогів і об’єднує вчителів з вищою  освітою, що мають стаж роботи менше трьох років і кваліфікаційну категорію «спеціаліст». Школа педагога-початківця- це постійно діюче професійне об’єднання педагогів школи.

 

2. Мета і завдання Школи педагога-початківця

2.1. Мета Школи педагога-початківця - підвищення фахової майстерності молодих спеціалістів, новопризначених вчителів школи, формування у них високих професійних ідеалів, потреби в постійному саморозвитку й самовдосконаленні.

 

2.2. Основними завданнями Школи педагога-початківця є:

  • задоволення потреб педагогів-початківців у неперервній освіті, вдосконалення їхньої теоретичної підготовки та фахової майстерності;
  • вивчення професійних потреб педагогів-початківців;
  • надання дієвої методичної допомоги педагогам-початківцям;  
  • ознайомлення педагогів із сучасними підходами та новітніми технологіями, інноваціями.

 

3. Організація роботи Школи педагога-початківця

3.1. Для організації роботи Школи педагога-початківця адміністарція школи  призначає керівника. Його обирають з-поміж досвідчених педагогів навчального закладу, які мають вищу кваліфікаційну категорію, педагогічні звання.  Ним також може бути заступнк директора з НВР школи.

 

 

3.2. Керівник Школи педагога-початківця складає річний план роботи, який затверджує директор шкли.

 

3.3. Упродовж навчального року проводиться не менше 4 занять Школи педагога-початківця.

 

3.4. Основними формами роботи з педагогами-початківцями є:

  • «круглі столи»;
  • семінари-тренінги  та семінари-практикуми;
  • творчі звіти досвідчених педагогів;
  • індивідуальні та групові консультації;
  • майстер-класи;
  • ділові ігри, дискусії, тренінги.

 

4. Права слухачів Школи педагога-початківця

4.1. Брати участь у засіданнях Школи педагога-початківця.

 

4.2. Використовувати матеріальну та науково-методичну базу навчального закладу для самоосвіти.

4.2. Отримувати консультативну допомогу від педагога-наставника.

 

 

 

 

Категорія: Работа с молодими вчителями | Додав: admin (04.11.2016)
Переглядів: 223 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Наша адреса
71118 Запорізька обл.
м.Бердянськ
вул. Руденко, 15
тел. (06153) 2–23–21
school_5_berd@ukr.net
«гаряча лінія»
Друзі сайту
Знайди себе
Спідометр
Узнай свой IP адрес -->
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



  
Бердянська ЗОШ 5 © 2017